شهرداری منطقه دو رشت
1399/10/25 در راستای همکاری متقابل برگزار شد؛ نشست سرپرست منطقه دو شهرداری رشت با فرمانده حوزه 2 شهری بسیج
در راستای همکاری متقابل برگزار شد؛ نشست سرپرست منطقه دو شهرداری رشت با فرمانده حوزه 2 شهری بسیج

نشست سرپرست منطقه دو شهرداری رشت با فرمانده حوزه 2 شهری بسیج در راستای همکاری متقابل برگزار شد.

 
 
 

یوسف یزدانی سرپرست منطقه دو شهرداری رشت در این جلسه با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره در مشکلات در کنار مردم و کشور بوده اند اظهار داشت؛ بسیج و گروه های جهادی در تمامی بحران های اخیر کشور در صف اول یاری رسانی بوده‌اند و صحنه های بی بدیلی را به یادگار گذاشتند.

یوسف یزدانی به روحیه ایثارگری نیروهای بسیجی اشاره کرد و گفت: روحیه ایثارگری بسیج همواره از زمان دستور امام راحل برای تشکیل بسیج در این نهاد بوده است و مسائل برون مرزی امروز و مدافعین حرم نشان دادند که نسل جوان بسیج همچنان ادامه دهنده راه گذشتگان هستند.

سرپرست منطقه دو شهرداری رشت به دستور شهردار رشت برای رفع مشکلات احتمالی بارش برف اشاره کرد و گفت: شهردار محترم رشت به دنبال بعد شادی آور برف هستند و در تلاش هستند تا با کاهش مشکلات، بتوانند زمینه شادی را برای شهروندان ایجاد کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای روزهای برفی بیان داشت: برف روبی و بازگشایی معابر یکی از مشکلات عمده شهرداری در زمان بارش برف است و مایل هستیم از ظرفیت توان نیروهای بسیجی بهره‌مند شویم تا با همکاری این نهاد همیشه حاضر مشکلات را رفع کنیم تا علاوه بر یک مانور جذاب مشارکت شهرداری و بسیج را متبلور و نمایان نماییم.

یوسف یزدانی افزود: محدوده منطقه دو شهرداری رشت وسعت زیادی دارد و پیشنهاد می کنیم تا در صورت امکان در مسیر مسجد سوخته تکیه، خواهر امام تا مسجد حاج سمیع از توان عزیزان بسیجی استفاده کنیم.

اشرف زاده فرمانده حوزه 2 شهری بسیج نیز در این جلسه ضمن تمجید از فعالیت های اخیر مجموعه شهرداری اظهار داشت: عملکرد شهرداری رشت در ماه های اخیر با وجود مشکلات اقتصادی ملموس است و افزایش رضایتمندی شهروندان را می توان بهینه مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه در در برف سال گذشته کمی نابسامانی وجود داشت گفت: آماده هستیم تا دست به دست هم دهیم و با تمام توان کمک کنیم تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد منطقه دو افزود: آمادگی داریم تا در جاهای دیگر شهر نیز در کنار مردم و شهرداری باشیم.

اشرف‌زاده افزود: بررسی‌هایی در حوزه انجام دادیم؛ هفت تیم 10 نفره ایجاد شده است تا برای بازگشایی معابر همراه شهرداری باشیم.

تعداد بازدید: 2127
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal