شهرداری منطقه دو رشت
1400/06/31 مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران کارکنان شاغل منطقه دو شهرداری رشت برگزار شد
مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران کارکنان شاغل منطقه دو شهرداری رشت برگزار شد

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت،مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل منطقه دو شهرداری رشت با حضور نادر حسینی،رئیس کمیسیون فرهنگی شورا،سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی رشت،یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت و گلستانی مسئول امور ایثارگران شهرداری رشت برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت: رسیدگی به مباحث امور ایثارگران در دستور کار کمیسیون فرهنگی

نادر حسینی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های شهدای گرانقدر اظهار داشت: امنیت و آرامش جامعه امروز مرهون رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری رشت جامعه بزرگی از خانواده ایثارگران را دارا است بیان داشت: باید از ظرفیت خانواده های شهدا برای اداره امور شهر و توسعه شهری حداکثر بهره را ببریم.

 

حسینی برگزاری کنگره ایثارگران شهرداری رشت را از برنامه های آتی کمیسیون فرهنگی شورا عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مباحث امور ایثارگران در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا قرار دارد.

 

عضو شورای اسلامی رشت: دفاع مقدس گنجینه ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران

سید امیرحسین علوی عضو شورای اسلامی رشت نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا برای عزت این سرزمین از جان خود گذشتند و امروز این رسالت بر عهده ما است که برای این ماندگاری این عزت تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب شخصیت های بزرگی را به خود دیده است بیان داشت: امروز هرکدام از ما در هر کسوت و مسئولیتی که بر دوش ما است سهم و تکلیف بزرگی داریم.

 

علوی هفته دفاع مقدس را گنجینه ای از بزرگترین افتخارات ملت ایران دانست و اذعان داشت:  اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان ایران اسلامی بود.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت: امروز همه ما موظفیم در جبهه خدمت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم

یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید گیلانی دفاع مقدس اظهار داشت: باید ایثارگری های و رشادت های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس برای نسل جوان تببین شود.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج یابد گفت: باید خاطرات و رشادت های شهدا را به عنوان درس به نسل های آینده منتقل کنیم.

 

یزدانی عنوان داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس با وچود حمایت های تمام قدرت های دنیا از رژیم بعثی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما موظفیم راه شهدا را ادامه دهیم و در جبهه خدمت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 3115
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal