شهرداری منطقه دو رشت
1400/09/30 بازدید نایب رییس شورا و مدیر منطقه دو از مرکز آموزش درمانی دکتر حشمت
بازدید نایب رییس شورا و مدیر منطقه دو از مرکز آموزش درمانی دکتر حشمت

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، مجید عزیزی نایب رییس شورا به همراه یوسف یزدانی مدیر منطقه دو ضمن بازدید از مرکز آموزش درمانی حشمت با رییس این مرکز درمانی دیدار و گفت و گو کرد.

 

مجید عزیزی در ین جلسه اظهار داشت: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری رشت نگاه ویژه ای به بیمارستان ها و مراکز درمانی دارد و از هیچ کوشش و تلاشی در راستای خدمت رسانی دریغ نمی کند.

 

نایب رییس شورای اسلامی رشت عدم تحقق مدیریت یکپارچه شهری را حلقه مفقوده شهرداری ها دانست و افزود: امیدواریم با همراهی دولت،مجلس مبحث مدیریت یکپارچه شهری تحقق یابد.

 

مجید عزیزی با اشاره به ضرورت تخصیص بودجه و اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های عمرانی در رشت بیان داشت: روزانه بیش از یک میلیون نفر در رشت تردد کرده و خدمات خود را از شهرداری رشت دریافت می کنند درصورتی که عوارض خود را در شهرهای دیگر پرداخت می کنند.

 

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو در این جلسه با اشاره به اینکه بافت تاریخی و مرکزی رشت در محدوده منطقه دو واقع شده است اظهار داشت: منطقه دو شهروندانی فهیم و مطالبه گر داریم و موظفیم خدمات شایسته درخور شهروندان ارائه دهیم.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: بسیاری از مراکز درمانی نظیر بیمارستان پورسینا،بیمارستان حشمت در منطقه دو واقع شده است و سعی می کنیم با حفظ حقوق شهروندی خدمات مناسبی به مراکز درمانی ارائه دهیم.

 

یوسف یزدانی تصریح کرد: در چند ماه گذشته عملیات بهسازی میان 15 خرداد واقع در محدوده مرکز درمانی دکتر حشمت، اصلاح هندسی و ترمیم و لکه گیری آسفالت آن محدوده اجرایی شده است.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت در ادامه با اشاره به آمادگی شهرداری منطقه دو در راستای نوسازی و بهسازی مرکز آموزش درمانی دکتر حشمت بیان داشت: می توانیم با همکاری و تعامل دو جانبه در راستای ارتقا و بهسازی مرکز درمانی دکتر حشمت گام برداریم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1527
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal