شهرداری منطقه دو رشت
1400/10/07 تابلوهای راهنمای گردشگری در پیاده راه فرهنگی جانمایی می شود
تابلوهای راهنمای گردشگری در پیاده راه فرهنگی جانمایی می شود

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت،یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در نشست بررسی مشکلات جامعه هتل داران ، با رییس میراث فرهنگی شهرستان رشت با اشاره به اینکه بیشترین ظرفیت های گردشگری در منطقه دو رشت واقع شده است اظهار داشت: منطقه دو به واسطه بافت مرکزی و بناهای تاریخی بیشترین تردد گردشگر را دارد.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به اینکه با تاکیدات و دستور شهردار رشت کارگروه ساماندهی پیاده راه فرهنگی تشکیل شده است بیان داشت: این کارگروه با برگزاری جلسات هفتگی ومستمر در راستای رفع نواقص و بازنگری در معماری پیاده راه تلاش می کند . وی همچنین خواستار حضور مستمر نماینده اداره کل میراث فرهنگی ، در جلسات این کارگروه شد.

 

یزدانی بناهای تاریخی را میراثی گرانبها از گذشته دانست و افزود: در کارگروه ساماندهی پیاده راه فرهنگی از مالکین بناهای تاریخی جهت مرمت و نوسازی بناها دعوت به عمل آمد.

 

وی تصریح کرد: در کارگروه ساماندهی پیاده راه فرهنگی مصوب شد در آستانه نوروز در 4 سمت ورودی پیاده راه فرهنگی تابلوهای راهنمای گردشگری جهت جذب و اطلاع رسانی به گردشگران جانمایی شود.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل دوجانبه و همگرایی مجموعه شهرداری و میراث فرهنگی بتوانیم زمینه های لازم برای رونق گردشگری و اقتصاد شهر رشت بیش از گذشته فراهم شود.

 

ایمان سهیلی رییس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های شهرداری منطقه دو ابراز امیدواری کرد با همکاری دوجانبه و تعامل در راستای اجرای برنامه های مشترک گردشگری و فرهنگی گام برداشت.

 

در ادامه این جلسه آقایان مخیری و موسوی به نمایندگی از جامعه هتل داران گیلان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1604
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal