شهرداری منطقه دو رشت
1400/10/07 جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه دو برگزار شد
جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه دو برگزار شد

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه دو شهرداری رشت به ریاست یوسف یزدانی مدیر منطقه دو با حضور معاونین منطقه،مسئولان نواحی برگزار شد.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این جلسه با تاکید بر اینکه کلیه مسیرهای اصلی باید در زمان وقوع بارش برف باز باشد اظهار داشت: شهرداری منطقه دو مطابق دستورالعمل تدوین شده عملیات زمستانی نسبت به بازگشایی معابر اقدام می کند.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت تصریح کرد: چارت کلیه نفرات ستاد بحران منطقه دو به همراه نفرات جانشین تهیه و تدوین شده و جلسات توجیهی نیز برگزار خواهد شد.

 

یوسف یزدانی با اشاره به اینکه باید در مواقع بحران از تفکر جزیره ای و پاس کاری وظایف خودداری کنیم بیان داشت: همه ما متعلق به خانواده بزرگ شهرداری هستیم و با روحیه همدلی و تقسیم وظایف می توانیم نزولات الهی که در واقع یک نعمت هستند هستند را به خاطره ای شیرین برای شهروندان تبدیل کنیم.

 

وی با اشاره به تجهیزات ستاد بحران شهرداری منطقه دو از هفته های گذشته آماده سازی شده است اظهار داشت: سوخت مورد نیاز خودرو، لباس ویژه بحران،نمک،مواد غذایی جیره خشک و..نیز تهیه شده است.

 

مدیر منطقه دو شهرداری رشت با تاکید بر اینکه مدیریت بحران تنها متعلق به یک مسئول و یا یک واحد خاص نیست عنوان داشت: همه ما باید ضمن آگاهی از مسئولیت ها و شرح وظایف خود یکدیگر را در رفع مشکلات در مواقع بحران یاری کنیم.

 

در ادامه جلسه معاونین و مسئولان نواحی منطقه نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در مواقع بحران احتمالی پرداختند و همچنین مقرر شد جلسات ستاد بحران منطقه دو به صورت هفتگی و مستمر برگزار شود.

 
 
تعداد بازدید: 1584
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal