شهرداری منطقه دو رشت
1400/12/22  به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛ از یادمان "شهدای محله چله خانه" رونمایی شد
به مناسبت روز بزرگداشت شهدا؛ از یادمان "شهدای محله چله خانه" رونمایی شد

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، مراسم رونمایی از یادمان شهدای محله چله خانه به همت شهرداری منطقه دو رشت به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در جوار مزار دکتر حشمت برگزار شد.

 

در این مراسم نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورا،علیرضا تاج شهرستانی نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای رشت، سرهنگ بختیاری فرمانده حوزه دو سپاه رشت، حجت الاسلام روزافروزی امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) چله خانه، یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت، خانواده های معظم شهدای چله خانه شهیدان سعدی و خیراندیش و اهالی محله چله خانه حضور داشتند.

 

نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این مراسم با قدردانی از نگاه فرهنگی مدیریت منطقه دو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: همه مسئولان موظفند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا یک تکلیف است تصریح کرد: ما امنیت،آزادی،اقتدار و تمامی پیشرفت ها و داشته هایمان را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا هستیم.

نادر حسینی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود بیان داشت: شهدا عزت و افتخار جامعه اسلامی هستند و باید آرمان های شهدا را در جامعه ترویج دهیم.

 

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این مراسم با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: منطقه دو شهرداری رشت این توفیق را دارد با رونمایی از یادمان شهدای محله چله خانه سهم کوچکی در ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند.

 

وی اذعان داشت: شهدا مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند و امروز امنیت و آرامش خود را مدیون این عزیزان هستیم.

 

حجت الاسلام روزافروزی امام جماعت مسجد محمد رسول الله(ص) چله خانه نیز در این مراسم اظهار داشت: شهدا افتخار و زینت محله هستند.

 

وی اضافه کرد: باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده مجاهدت هایی باشیم که به جان خریدند تا امروز سربلند و عزتمند زندگی کنیم.

 

سرهنگ بختیاری فرمانده حوزه دو سپاه رشت در این مراسم با گرامیداشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برای جامعه به ویژه نسل جوان تببین شود.

 

وی با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا همواره در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد ابراز داشت: همه ما وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

 

لازم به ذکر است شهید ابراهیم سعدی،شهید رضا سعدی،شهید عیسی مهم کار خیراندیش سه شهید گرانقدر محله چله خانه بوده که یادمان این سه شهید گرانقدر به همت شهرداری منطقه دو به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا رونمایی شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

تعداد بازدید: 1518
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal