شهرداری منطقه دو رشت
1401/01/28 مراسم " بداهه نویسی آیات کلام آلله مجید" در مزار دکتر حشمت برگزار شد
مراسم " بداهه نویسی آیات کلام آلله مجید" در مزار دکتر حشمت برگزار شد
 به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت، مراسم بداهه نویسی آیات قرآن کریم به همت شهرداری منطقه دو رشت و با مشارکت انجمن خوش نویسان استان گیلان بر مزار دکتر حشمت برگزار شد.

در این مراسم کارگرنیا رییس شورا، مهدی نوری هریس رییس کمیسیون عمران شورا، هادی رمضانی رییس کمیسیون توسعه پایدار شورا و سید حسین رضویان رییس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی رشت حضور داشتند.

هادی رمضانی رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت در این مراسم با اشاره به اینکه هنر و خوش نویسی از شاخصه های ایران اسلامی است اظهار داشت: بهترین روش برای گسترش فرهنگ زبان هنر است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ خوش نویسی باید در جامعه ترویج یابد تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش آموزش خوش نویسی به دانش آموزان را در دوران مدرسه جدی بگیرند.

رییس کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت خاطرنشان کرد: برگزاری چنین اقدامات فرهنگی نظیر بداهه نویسی آیات کلام الله مجید در ماه مبارک رمضان منجر به گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه می شود.

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این مراسم اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و با مشارکت انجمن خوش نویسان گیلان مراسم بداهه نویسی آیات کلام الله مجید در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در مزار دکتر حشمت برگزار می شود.

وی هنر را بهترین زبان برای ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی و دینی دانست و افزود: فرهنگ ایرانی و اسلامی می تواند با زبان هنر برای نسل های مختلف تبیین شود.

در پایان نیز با حضور رییس و اعضای شورا از خوش نویسان تجلیل به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1314
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal