شهرداری منطقه دو رشت
1401/02/10 تدوین چشم انداز فرهنگی در محلات منطقه دو
تدوین چشم انداز فرهنگی در محلات منطقه دو

 

به گزارش واحد ارتباطات منطقه دو شهرداری رشت،نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورا به همراه یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت با سروان بختیاری فرمانده حوزه دو شهری سپاه رشت دیدار و گفت و گو کردند.

 

نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این جلسه با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی در سطح محلات رشت بیان داشت: شهرداری های مناطق می توانند با مشارکت پایگاه های بسیج نسبت به اقدامات فرهنگی در سطح محلات اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 22 کارگروه در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با حضور مشاوران و فعالان فرهنگی،مذهبی،ورزشی،هنری و ...تشکیل شده است ابراز داشت: کمیسیون فرهنگی شورا در دوره ششم به صورت جدی برای تقویت زیرساخت فرهنگی تلاش می کند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه باید خروجی اقدامات فرهنگی در سطح محلات مشاهده شود خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی ظرفیت خوبی برای تببین و اجرای برنامه های فرهنگی دارند و باید نسبت به تقویت کانون های فرهنگی اقدام شود.

 

 

نادر حسینی عنوان داشت: پایگاه های مقاومت بسیج ضمن اقدامات فرهنگی ظرفیت مناسبی برای جلب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر برای مشارکت با شهرداری و مباحث آموزشی نظیر تفیک زباله از مبداء، پرداخت عوارض را دارند.

 

یوسف یزدانی مدیر منطقه دو شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به آمادگی شهرداری منطقه دو در تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی با حوزه دو شهری سپاه رشت اظهار داشت: منطقه دو شهرداری با وجود قرار گرفتن در محدوده بافت مرکزی ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی دارد.

 
 

وی تصریح کرد: می توانیم با مشارکت پایگاه های مقاومت و شهروندان به صورت ماهانه و فصلی رویدادها و جشنواره های فرهنگی را در سطح محلات منطقه دو برگزار کنیم.

 
 

سروان بختیاری فرمانده حوزه دو شهری سپاه رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نباید تنها در مناسبت های خاص به مباحث فرهنگی توجه شود اظهار داشت: باید با حضور مستقیم و دیدار چهره به چهره در سطح محلات نسبت به تقویت مباحث فرهنگی و آموزشی اقدام شود.

 

 

 
تعداد بازدید: 1606
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal