شهرداری منطقه دو رشت
1401/04/26 مراسم پلاک کوبی بیت آیت الله سید مجتبی رودباری برگزار شد
مراسم پلاک کوبی بیت آیت الله سید مجتبی رودباری برگزار شد
 مراسم پلاک کوبی منزل آیت آلله سید مجتبی رودباری و رونمایی از پلاک افتخار منازل مفاخر و مکتب داران حسینی(ع) رشت به همت شهرداری منطقه دو با حضور رییس شورا، سرپرست شهرداری رشت،جمعی از مدیران شهری در بیت آیت الله سید مجتبی رودباری برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «سید صالح رودباری» در این مراسم پاسداشت یاد و نام شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر اختصاص به غدیر نداشت و جانشینی امیرالمومنین علی علیه السلام را بارها نشان داده بودند.

 

فرزند آیت الله رودباری با بیان اینکه در روز غدیر پیامبر اکرم (ص) در بحث ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) با مردم اتمام حجت کرد یادآور شد: پیغمبر اکرم(ص) در خطبه غدیر می‌فرماید روز غدیر باید تا قیامت حفظ شود. بنابراین هر قدمی که برای اصلاح نفس خود و در راه خدا برداریم،  بدون تردید در مسیر غدیر است.

 

وی ضمن تاکید بر تقویت ارتباطات با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای جامعه را هدایت کرد که در این مسیر قرار بگیرد.

 

 

نادر حسینی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این مراسم با اشاره به اینکه پاسداشت مفاخر و بزرگان تکلیف و مسئولیتی بر دوش همه ما است اظهار داشت: با نصب پلاک افتخار بر درب منازل بزرگان می توانیم این مفاخر را به عنوان الگویی مناسب به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

 

گفتنی است به همت شهرداری منطقه دو رشت به مناسبت دهه ولایت ده عدد از منازل بزرگان و مکتب داران حسینی(ع) آیت الله رودباری،آیت الله احسانبخش،آیت الله ضیابری جمعی از منازل روضه های خانگی،پیرغلامان اهل بیت و خانواده های معظم شهدا پلاک کوبی شد.

 

در این مراسم آقایان صومی و انشایی از پیرغلامان اهل بیت(ع) نیز به مولودی خوانی پرداختند و د انتهای مراسم از پلاک افتخار منازل مکتب داران حسینی(ع) رونمایی شد.

 

پلاک افتخار " خانه نور" نیز بر درب منزل آیت الله سید مجتبی رودباری نصب گردید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1101
تلفن تماس:                  01333329745 الی 6
 دورنگار:                        01333346567
 آدرس:  رشت،خیابان امام خمینی،میدان دکتر حشمت،چله خانه، منطقه دو شهرداری رشت
پست الکترونیک:                    info@rasht.ir
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به شهرداري منطقه دو رشت ميباشد.
Powered by DorsaPortal